THE DAY OF BECOMING YOU TÜRKÇE ALTYAZILI

 

The Day of Becoming You




Bir erkek grubunun lideri ve bir eğlence muhabiri, bedenlerini değiştikten sonra birçok rezil durumla karşılaşırlar.

Jiang Yi (Zhang Xincheng) eğlence endüstrisinde büyük bir yıldızdır. Popüler bir erkek grubunun soğuk ve mesafeli lideridir. Gerçekte, ebeveynleri o gençken boşandığından beri kendini ifade etmekte pek iyi değildir. Bu arada, Yu Shengsheng (Liang Jie) işyerinde taş duvara karşı koşan bir eğlence muhabiridir.

Kaderlerinde hayatları kesişmemektir, ancak bir gün bedenleri kazayla değişir. Ani değişim onları hazırlıksız yakalar ve sürekli birbirlerinden destek almak için birbirleriyle görüşürler, Jiang Yi ve Yu Shengsheng yavaş yavaş aşık olurlar.



1. BÖLÜM


2. BÖLÜM


3. BÖLÜM


4. BÖLÜM


5. BÖLÜM


6. BÖLÜM


7. BÖLÜM


8. BÖLÜM


9. BÖLÜM


10. BÖLÜM


11. BÖLÜM


12. BÖLÜM


13. BÖLÜM


14. BÖLÜM


15. BÖLÜM


16. BÖLÜM


17. BÖLÜM


18. BÖLÜM


19. BÖLÜM


20. BÖLÜM


21. BÖLÜM


22. BÖLÜM


23. BÖLÜM


24. BÖLÜM


25. BÖLÜM


26. BÖLÜM FİNAL

Yorumlar

  1. 20'den sonraki bölümler gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek beklemede kalın ☺️

      Sil
    2. Teşekkür ederim. İzliyorum şu an. Emeğinize sağlık.

      Sil
    3. Rica ederim. Diğerlerini de hızlı bir şekilde vereceğim ☺️

      Sil
    4. Emeğinize sağlık. Çok güzel bölümdü. Ama bir kısım kafamı karıştırdı. Beden değiştirme kızın hikayesinde mi geçiyor?

      Sil
    5. Evet kızın kitabında gerçekte farklı olan şeyler. Gerçek hayatta hic beden degistirmemisler bu kitapta geçiyor kız birbirlerini anlamak için beden degistirseydik diye düşünmüş ve bunu ilham alarak kitabını yazmış ilk bölümde gördüğümüz ayrılık sahnesi gerçek ondan sonra 25. Bölüme kadar olanlar kitapta yazılanlar. 25 ve 26. Bölümler ise gerçek hikaye.

      Sil
  2. ben burayı niye yeni keşfediyorum niyeeeee ağlıcam çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Dizinin çevirisi tamamlandı. Eğlenerek çevirdiğim bir diziydi. Bloğumdan izleyen herkese teşekkür ederim. Dizi hakkındaki yorumlarınızı bloğuma eklerseniz konuşuruz 😊.

    YanıtlaSil
  4. wow sonunda bitirdim ama ben anlamadım şimdi bizim tüm bu izlediğimiz bölümler kızın romanı mıydı kız niye biz hiç beden değiştirmedik dedi anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümde başta görülen ayrılık sahnesi gerçek 25. Bölüme kadar da kızın romanı 25 ve 26 da yaşananlar gerçekmiş benim anladığım kadarıyla 😅 Hiç beden degistirmemisler gerçek hayatta

      Sil
  5. Falling into your smile dizisini de çevirir misin senin çevirinden izlemek zevkli oluyor da :')))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dizi başka bir sitede çevriliyor o yüzden çevirmeyi düşünmüyorum. Bölüm sayısı da çok fazla. Fazla vaktim yok. Siz yine takip edin belki başka diziler gelebilir ☺️

      Sil

Yorum Gönder