A Romance Of The Little Forest 6. Bölüm Türkçe Altyazılı

 6. BÖLÜM


OKRU


STREAMSB

Yorumlar

  1. Eline emeğine sağlık merakla takip ediyorum 🌸 Asyarazzi'de haberlerimizi yorumsuz birakmazdiniz 🦋🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa nasıl hatırladınız, çok sevindim yorumunuza teşekkür ederim ☺️❤️❤️

      Sil
    2. Genelde ağırlıklı olarak Çin haberlerini aciyordum Twitter'da sizinle birlikte bir kaç kullanıcı aklımda kaldı baya etkileşim getiriyordunuz baya Çin eglencesine hakimdiniz🙈 bu diziyi izlemek istiyordum dün tesadufen sizin hesabınız önüme düştü bir çırpıda izledim diziyi sayenizde 🌸 blogunuzu öğrenmiş oldum takipteyim 👍🏻

      Sil
    3. Evet seviyorum Çin medyasını 😅 valla sizi özledik ya o zamanlar da ayrı bir güzeldi siz yazınca eskiyi hatırladım iyi seyirler ☺️❤️

      Sil

Yorum Gönder