Shining For One Thing 3. Bölüm Türkçe Altyazılı

 3. BÖLÜM


OKRU


STREAMSB


VIDMOLY

Yorumlar

  1. Merhaba öncelikle dizi merak edip izlemek istediğim bir diziydi ama düzgün çevirisini bulamayınca hiçbir yerde başlayasım gelmemişti hiç. Burada olduğunu görünce hemen başlamak istedim ve
    şimdiden diziye bayıldım.Hatta şu an 4.bölüme geçmek bile istiyorum ama kıyamıyorum biraz daha bölümlerin birikmesini beklemek istiyordum ama dayanamayacağım gibi.Buraya aslında bu diziyi çevirdiğin için teşekkür mahiyetinde bir yorum yazmak istedim.Hatta sırf yorum yazmak için blog hesabı bile açmaya çalıştım kendime.Beceremeyip pes edecektim ama sonunda başardım ve şu an bu yorumu yapabiliyorum.Bu diziyi izlememe vesile olduğun için teşekkür ederim ve diğer bölümlerin çevirlerini de sabırsızlıkla bekliyor olacağım bu diziyi öneren çoktu o yüzden ileriki bölümlerin de güzel olacağına eminim biraz gizem de var bakalım kolaylıklar diliyorum çeviride♡ merakla bekliyorum diğer bölümleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim :) Bu kadar merak ettiğin bir diziyi izlemene vesile olduğum için mutlu oldum. Elimden geldiğince hızlı bir şekilde cevireceğim inşallah. İyi seyirler ♡

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Teşekkürler, tekrardan kolaylıklar diliyorum çeviride♡

      Sil

Yorum Gönder